Syksyistä lokakuuta sinne vain! Saan taas yhden kuukauden kokemusta
bloggaamisesta lisää, kun kirjoittelen.
Aiheena tänään on takuulla maailman monimutkaisin asia. Ihmissuhteet, tietty.
Mullahan niitä piisaa, hyvii ja huonojakin (valitettavasti).

Aloitetaan eräästä krhm, ala-asteen kiusaajasta, X:stä. Oon varmaan
kirjottanu siitä... Hänestä olisi liian hieno nimi sellaiselle tunteettomalle
ihmiselle, ei pahalla.
Koska oonkin jo kertonut, en ala kirjottamaan enää uuestaan.
Kaverillani on yhä X:n meseosoite, ja henk.koht -viestinä tällä tyypillä
on: "Tuntee horon, ehkä toisenkin." Joo, tajuttu on. Se oon kuulemma
minä, sitä toista 'horoa' ei ole. Se siitä, en halua puhua.

Eräs taas on leirillä tapaamani poika, M, johon olen edelleenkin kusessa.
Sitä tyyppiä ei helpolla unohda. Pelasin M:n kanssa korista joka
päivä leirillä, juttelin sen kanssa ja... melkein tanssin hitaita.
Melkein. Ja nyt tosiaankin kaduttaa, kun en tiedä missä se asuu.
Tai edes kysynyt missä koulussa se on.

Onneksi sillekin on olemassa kaksoisolento, jolle annoin nimen Karla.
Karla on mun koulussa ysillä, tyttö ja mä olen - ylläri -
kusessa siihenkin. Vain siks koska se on M:n näköinen. Voikohan
ihminen enää säälittävämpi olla? Ihan tahalleen myöhästelen
ja jättäydyn kaikesta jälkeen, vain jotta saisin nähdä Karlan.

Perhe taas - niiden kans en tuu kauheen hyvin toimeen. Isä tulee
puoli kuusi töistä ja pomottaa sitten koko illan.
"Siivoo jälkes", "Suihkuun ja nukkumaan", "Tee läksys".
Äidin ja veljen kanssa riitelen millon mistäkin, kaikesta
turhasta vain.

Sain kerrankin idean. Liittyy M:n ;)