Kirjotetaanpa nyt vähän ilosemmasta aiheesta, viimeks oli Kauhajoen
takia kirjotettu :/ Siinä luki yhteensä 10, koska 11. ei ollut silloin vielä
kuollut. Vanhaa tietoa siis...

Mutta haluan oikeastikin kirjottaa ilosemmasta, nimittäin...
ihmisistä ja kaikesta mitä mun pienessä päässä tällä hetkellä liikkuu.
No mitä? Eräs "Karla", rumputunnit jotka haluaisin aloittaa, huominen
hissan koe ynnä muuta. Karla on siis erään toisen tyypin kaksoisolento
ja tarkkailen kyseistä tyyppiä 24/7. Hissan kokeisiin pitäisi jaksaa
lukea, mutta ei sitä kukaan jaksa... 50 sivun koealue ja mulla meni
torstaina käsi ihan paskaksi, joten joudun kirjoittamaan oikealla
(olen siis vasenkätinen, vasen käsi paketissa).

Oli aamulla vähän vittumainen päivä. Myöhästyin bussista (menin
kymppiin, myöhästyin?) eikä kännykkä toiminut. No mä herkkänä
ihmisenö vedin paniikki-itkut ja meinasin lintsata, mut meninkin
myöhäsemmällä ja kerkesin just ja just hissan tunnille :D
Hissaa, matikkaa ja kaks tuntia liikkaa. Mutsi oli kirjottanu
taas jonku romaanin että mitä mun kädelle kävi, mitä sitte
tein ja mitä sitte tapahtu. Se kirjottaa aina jotain epäolennaista
noihin lappusiin. Huahh.

No mutta, hauskaa kohta-lokakuuta sinnepäin ((: