Tässä tuli taas koulupäivän aikana (tänään piti tulla se
maailmanloppu, missä se luuraa?) mietittyä viime kevättä,
vikaa lukuvuotta ala-asteella. Elämäni kauhein puolikas vuosi.
Jouduin nimittäin erään, krhm,
nimeltämainitsemattoman  henkilön koulukiusaamisen kohteeksi.
Kuulostaa hieman kornilta, eikö?

Tarina on tuttu niille jotka ovat lukeneet Kierrevihkoa, edellistä blogiani.
Kaikki alkoi marraskuussa 2007, melkein vuosi sitten, kun minä ja kamuni
pidettiin halloweenjuhlat. Jostain syystä tämä henkilö, puhutaan nyt vaikka
henkilöstä X, alkoi haukkumaan kaveriani ja hoki tälle "Haista paska."
Tokihan kaverini loukkaantui siitä ja minä ja eräs toinen menimme
haukkumaan yhdessä henkilö X:ää, miten lapsellinen tämä oli. Murh.
No siitä lähtien olen ollut henkilö X:n inhokkilistalla ja meille syntyi riitoja
koko ajan Galleriassa.

No kevät tuli ja kiusaaminen jatkui. Mun epäonneksi X oli saanut kaikki
(paitsi omat kaverini) mua vastaan, niinpä olin luokan hyljeksitty ihminen.
Mun päälle tyyliin syljettiin, mua sanottiin huoraks yms. Ei kovin
mukavaa mun kannalta, mutta X:llä vaikutti olevan erittäin hauskaa.
Estettiin toisemme mesessä yms.

Hih, en ole itseasiassa enää yhtään katkerta X:lle tuosta, mutta voisin
kuvitella sitä huorittelun määrää mikä mun korviin kantautuis jos vaan
jätkän näkisin. Ihan helvetinmoista touhua ^^
Ala-asteella kaverit olivat ihan elintärkeitä. Kaikki liikku aina samoissa
porukoissa ja kaikelle hihiteltiin sitten kimpassa. Mä taas huomasin,
että yläasteella liikutaan melkeen kenen kanssa vaan joka tulee vastaan.
Yhtäkkiä joku vaan tulee ja ollaan sitten yks välkkä jutellen, toinen
välkkä taas iha hiljaa toisillemme. Weird.

Ja tänään oli bändiharkat koulussa, tähtäimessä soittaa, tähtäimessä
soittaa tämä koulun konsertissa. Jai! Jos jotakuta kiinnostaa,
soitan rumpuja tässä bändissä.